Search This Blog

Tuesday, December 1, 2009

sekali sekala je....

salam...
sekali sekala...kdg kdg ditulis skali skala...
beza ejaan je..pi lantak lah..

tapi sekali sekala yang macam ni takleh nak pi lantak..

sekali sekala je daing berdue ngan awek
sekali sekala je pegang tangan die
sekali sekala je main cuit cuit
sekali sekala je nyanyi same same dalam karaoke box
sekali sekala je gi tengok wayang bedua
sekali sekala je pi dok kat taman ngan si die
sekali sekala je kuar sampai lewat malam
sekali sekala je dok rapat rapat
sekali sekala je ium pipi die
sekali sekala je ringan ringan
sekali sekala je berzina
sekali sekala je awek aku mengandung
sekali sekala je nak dapat anak luar nikah
sekali sekali je anak aku nnti nak wat ape yang sekali sekala aku wat..

sekali sekala je allah turunkan bala..
tapi sekali turun kaw-kaw punye beb..


apsal la ramai sangat manusia bodoh (dikatakan bodoh sebab aku yakin mereka tahu perbuatan mereka salah) yang sekali sekala berbangga dengan kemaksiatan mereka..

muke hensem..alhamdulillah.
dapat plak awek cun..alhamdulillah.

pastu pi kepit awek..usung ke hulu ke hilir..rapat rapat amek gambar boh dalam internet and wat caption..
"my hero"
"my baby"
"my honey"
"my one and only"

*^$(&$(&$(^%$)&*(*)(%#&$@ la wei!!!!

nak doa kene mintak yang baik baik je..doa kecelekaan bagi mereka adalah bercanggah dengan ajaran islam...(fahaman timbalan perdana menteri)

tapi ni blog aku..

semoga allah memberi mereka ini peluang untuk bertaubat dan memalinkan hati mereka dari kemaksiatan...
dan semoga allah memberi mereka balasan jika masih lagi degil
(ada mana mana puak umno nak kate aku sesat???)..
muwahahahaha

No comments:

Post a Comment