Search This Blog

Tuesday, September 4, 2012

pantasnya masa berlalu..subhanallah

assalamualaikum...
alhamdulillah wa syukran lillah....
sememangnya sangat lama atinondanet tak berusik terbiar begitu sahaja....hampir setahun lamanya....
macam macam benda berlaku dalam tempoh hampir setahun tak buat ape ape dengan blog nih...alhamdulillah hari ni kembali rasa nak mencoret sepatah dua kata merehatkan minda bersaja saja...
disember tahun lepas...alhamdulillah aku telah bernikah dengan ex makwe aku...6 tahun aku menggatal ngan die...senang senang je pastu kitorang declare nak clash dari jadi makwe and pakwe...jengggg..sekali upgrade jadi laki bini plak la..haha
udah idup berlaki dan berbini kan..jangan la plak espek aku nak cite ape kitorag buat selama ni kat dalam ni plak kan.....tapi apa yang penting....
ISTERI AKU DAH BERSALIN...alhamdulillah...
wehhh...aku dah jadi bapak la!!!!!eh eh cepatnya..sungguh i tak sangka haha....
anyway..nanti update lagi...
sedara mara kata anak ni lagi banyak muke isteri aku..so ape maknenye tu??hahahaha

x

1 comment: