Search This Blog

Sunday, October 11, 2009

masuklah UMNO

salamz...

kali ini entry politik lagi..
kalau tak suke dan nak kate aku fanatik..
boleh pegi baca blog lain yang korang rasa tak fanatik..
kalau rase entry aku kali ni bersifat berat sebelah dan hanya menilai sebuah parti sahaja..
ye memang benar..sebab ade satu lagi parti dah kompem tak berguna..hahaha

ini blog aku..harap maklum..

Ingin menyertai UMNO dan sekutunya @ BN..
sile lengkapkan borang jika anda memiliki krateria berikut..

Berkemahiran dalam memberi dan menerima rasuah..

Mempunyai kepakaran memutar belit..

Kreatif mengampu dan mengipas pimpinan parti..

Mempunyai leher yang longgar untuk mengangguk tanda setuju dengan segala keputusan parti..

Berkeupayaan memarang kepala para petugas parti lain..

Tidak berprinsip dan mampu menjadi fleksible dengan slogan perdana menteri yang berubah-ubah

Merasa sakit bilamana anda ditepuk..dan menunjukkan kesan lebam di tengkuk yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar..

dalam kata lain..jika anda seorang yang BAIK HATI, AMANAH, BERPRINSIP, JUJUR, IKHLAS dan segala sifat mahmudah yang seangkatan dengannya...maka permohonan keahlian anda tidak akan diluluskan..

hehe..blog aku...aku punye suke la..

tahniah kepada ISA SAMAD...atas kemenangan bermajoriti 5000...
teruskan perjuangan kepada pakatan rakyat...lawan tetap lawan..
dan tahniah juga kepada umno dan pengundinya..kerana berjaya istiqomah mencalon dan memilih pemimpin yang kaki rasuah..haha

1 comment:

  1. kental gile ayat..best3! :D
    mantap!
    bykkan post mcm ni. ;)

    ReplyDelete