Search This Blog

Wednesday, February 3, 2010

cerita lucah..

perhatian..anak-anak murid aku jangan baca..

assalamualaikum...
hangat-hangat dan hangat...kes bicara anwar ibrahim bermula...

dan aku yang tidak pernah membaca cerita cerita lucah seolah olah hampir mengetahui bagaimana cerita lucah itu dicipta...

semalam tgok berita di tv#(censored..nnti kene saman)..haha..berita melaporkan macam macam..nak masuk sebut nama mokhtar la...can i fuc* you lah..saya lihat anwar bertuala di hujung katil lah...air mani di celah bontot lah...ape lah..huh lucah..

aku tidak menyalahkan tv#..kerana memang tugas mereka merapu.memodek dan memutar belit..tanpa aku menafikan terdapat juga berita mereka yang benar dan bermanfaat..

namun aku melihat satu perkara sahaja di dalam isu anwar dituduh meliwat..dan saiful mengaku diliwat...

sama seperti kes lain seperti isu nama Allah...aku melihat ade sebuah parti Melayu memainkan peranan yang amat besar..
tujuan parti Melayu ini aku rasakan bukanlah 100% untuk memenjarakan Anwar dan menggembirakan saiful dengan kesan hitam yang dialami di duburnya...(aku pon dah nak melucah plak kat sini)..

akan tetapi..mereka juga cukup gembira dan berbangga walaupon anwar di dapati tidak bersalah kerana mereka berjaya merosakkan imej beliau di depan mata rakyat 1Malaysia.

aku rasa..bagi mereka..apa yang penting..tergerak atau terdetik walau hanya seketika di hati orang melayu terutamanya yang Islam(aku tak tau kalau yang murtad tu terasa ke tak)..

"eish..boleh percaya ke anwar ni?"
"takkan kite nak ada pemimpin macam anwar?"
"pakatan rakyat ni bahaye ni..karang abes sume diliwat"..

ini antara perang minda yang ditimbulkan oleh segolongan manusia yang takutkan perubahan di dalam negara ini..

cuma aku kagum dengan seorang pemimpin mereka ini...
dituduh main bom bom seorang awek cun..beliau rileks wat selamba je...
kagum beb camne die ade daya ketahanan mental yang tinggi.
mungkin ini yang dimaksudkan oleh sesetengah menteri di dalam negara ini yang gemar mengeluarkan kata-kata begini dalam perkara yang pelbagai..."jangan cepat melatah"..

sehingga hari ini,,macam macam org kata kat die..tapi die sikit pon tidak melatah..respectable from up and under the table lah..haha

tak sabar dengan penuh kejijikan menanti..apa lagi agaknya edisi cerita lucah yang akan disampaikan pada hari ini...

p/s: jelas kelihatan kesan hitam di dahi saiful...semoga taubat kita semua diterima wahai saiful...

No comments:

Post a Comment