Search This Blog

Monday, July 27, 2009

cameron highland

salamzz..
lame rase tak berupdate blog nih..
agak busy dengan kerja yang tak best di office..
and agak busy juga menyeronokkan hati dengan
PELANCONGAN KE CAMERON HIGHLAND..
hehe

pagi sabtu yang lepas..
pepagi lepas subuh aku drive bersama sama ngan akak and makcik menuju ke cameron highland.
dengan harapan...
aku akan bernapas dan berasap asap mulut siang dan malam..
aku perlu berbaju sejuk pagi ke pagi esoknye...
aku akan merasa seperti kesejukan yang dialami ketika di jordan dan beijing..

tottttt...
tekaan aku salah..
cameron highland waktu tu lebeh kurang je cam bangi..
and waktu sejuk die macam bangi ketika hujan..
apsal ntah...

aku kecewa...

tapi subhanallah..
perjalanan yang memenatkan dan memeningkan(jalan pusing2)
tapi ilang rasa penat bila melihat alam indah ciptaan tuhan..

mengantuk kerana tidur hanya 2 jam pada hari jumaat malam sabtu juga
terus ilang sebaik melihat keindahan cameron highland..

and yang pasti...sesuatu yang aku sangat mahukan..
mencelup kaki walau seketika di sungai yang cantik di tengah tengah
ladang teh 'BOH'..
yeahhhh aku berjaya..
air die betul betul punye sejuk..
kalah peti ais mak aku beb..
maka secara rasminya sudah dua kali aku mencelup kaki di sungai yang sama..(haha gelabah je ni pon nak kecoh)..

tibe tibe terasa mata aku sangat mengantuk...
untuk itu..entry berkenaan dengan cameron highland akan bersambung kemudian..
dan ianya akan lebih berkisar tentang seorang nyonya tua yang sangat best..
yang memberi aku banyak diskaun dan nasihat berguna...
tunguuuuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzZZZzZz
krohh krohhh...oi!!!!sape berdengkur tu??haha

3 comments:

  1. wah.. best nyer... dapat gi jalan2... huhu... :)

    ReplyDelete
  2. jalan jalan carik makan..tapi makan kat cameron tak best haha

    ReplyDelete
  3. makan-makan smbil minum air soya tobi'e, br best, hahaha...

    ReplyDelete