Search This Blog

Saturday, July 4, 2009

serba salah aku weh

4.26 a.m

gile aku tak tido lagi...pasang ngaji tak ngantuk..pasang lagu tak ngantuk..bace buku tak ngantuk..ngaji tak ngantuk..solat tak ngantuk..penyakit ape ni weh...
adoi...

maka ape lagi...aku online lagi sekali...YM pon online tadak sape nak borak ngan aku..sume tido..

cam biasa..belek friendster,myspace,facebook(macam macam aku ada)...

eh dah ujan la kat luar hehe bestnye...

tett sampai kat myspace..."eh ade mesej aku blom bace"...wah dari anak murid aku..azreen namenye..best nih..nak bace ngan semangat..

bukak je..huhu tetibe aku SERBA SALAH...berenti plak ujan kat luar tuh..

hmm rupenye mesej dari student aku tuh same mcm mesej kengkawan die...
mintak aku datang mengajar semula kat adni...
erghh siannye diorang

kekadang aku terpikir..napelah aku baik ngan diorang..nape aku takleh nak lupekan diorang..nape aku tak jadi cam certain cikgu lain yg kata.."wohoo bestnye dapat keje lain takyah ngadap muke bebudak nih.."

wohh aku bukan camtu..diorang student aku...aku nak diorang berjaya jadi manusia dan bukan selain manusia(sila paham maksud manusia menurut ape yg seharusnya manusia yg baik buat ye...bukan manusia yang bekerja sebagai perompak hehe)..

kembali pada tajuk...

to all my students..
6 ghifari>>>>memang gang selambe katak bebudak nih..paling banyak wat aku tersenyum bile balik keje...

4 jubair>>>>wohh soklan diorang bagi memang mantap...bergerak laju otak aku nak mencari jawapan..sampai migrain pon ade haha...

4 zahrawi>>>cool..student die mmg polite..full of kindness bak kate arina..

4 fadhlan(arabic)>>>miss the time we had the quiz together..gile havoc kelas jadinya..

guys if you read this...

ust memang nak sangat pegi balik sane ajar korang...but its hard for me to do that.like i said before..i need to consider my family's opinion and so on...especially my parents..
believe me...the day i received the offer letter to the new place..erghh i wish i gave them the wrong adress...so that it will not reach me..

and now, i really dont know when is the best time,where is the best place,and how is the best way to let my family know what i really really wanna do.
the marriage reason and bla bla bla that they gave straightly cut my words.huhu

aku pandai suruh anak murid aku bgtau parents diorang ape diorang nak..tapi aku sendiri takleh buat..sengallllllllllllll!!!

anyway guys..ape jadi pon,sape ajar korang pon,camne cara die ajar pon..u people must try ur best..never give up..

"study sampai muntah..."haha..bende yang aku ckp kat diorang mase first week keje sane.

hujan pon makin lebat...adoi mate aku segar lagi...

baru aku sedar nape aku takleh tido and ape yang aku dok terpikir....

rupe rupenye aku rase SERBA SALAH...

No comments:

Post a Comment