Search This Blog

Saturday, July 4, 2009

welcoming the new comer

30 june 2009...

kol 3.30 pagi kot..akak ipar aku kate "my water broke"

agaknye la..sebab aku dengar cite dari parents aku je..ye la ape kejadah aku nak berjaga kol 3.30 pagi kan...

tot tet tot tet....masa berlalu..
mase aku ngah sebok taklimat kat students baru ...
ade sms masuk dari papa
camni ayat beliau

"cucu atok no 4 just arrive at 12 p.m. 2.9 kg. tahniah atok"

so aku pon tak la wish tahniah sebab beliau dah wish sendiri haha

maka oficially..anak buah aku bertambah...and kuasa aku sebagai pemegang takhta kebahgiaan anak bongsu semakin berkurangan...ade lagi 4 orang hakim brothers yang menjadi pesaing aku haha

anyway...
selamat datang dan selamat melihat dunia kepada eusoff al hakim bin azran..

semoga eusoff tak dapat penyakit bersin bapak die yang mengganggu jiran jiran yang lena tidor haha...

aku pernah terpikir...agaknye la...anak anak buah aku ni namenye gini...imran hakim,ahmad umar hakim,luqman el haqeem,eusoff al hakim..agak agak nnti besar ade tak harapan diorang nak wat band hakim brothers...ala ala kumpulan yang nyanyi lagu luv bug gitu ahaks..jonas brothers ke ape..haha

hai bile la nak dapat anak buah pompuan plak...hehe...anak sendiri pompuan ok gak haha

No comments:

Post a Comment