Search This Blog

Sunday, July 12, 2009

topi dan tudung

tadi aku kuar.
gi beli barang.
nescafe mak aku pesan.
sambil tu aku gi singgah bank islam.
adoi..gaji bulan lepas pon tak masuk lagi.
aku nak gi tanye kat bendahari..
aku malas..
sebab aku tak suke keje nih.
keje tak susah..cume banyak..
tapi gaji pon banyak..idup macam bos..
tapi aku tak happy.

tapi bukan tu entry aku kali ni..
on da way gi mydin seksyen 7 bangi.
(Ada komisyen tak aku tlg promote nih) hehe.
mase kat round about seksyen 4 bangi..
ade satu motor tu...
tuingg ade cap terpelanting jatuh dari die..
aku pon jerit sesorang dalam kete..
oi cap jatuh..
hehe bukan die dengar pon..emosi plak..
mase tu aku tgh dalam traffic jem..
(sengal system roundabout nih..wat crossroad ada traffic lite kan senang)

so..
aku pon tgok penunggang motor tu berenti and turun dari motor die..
"mak aih gengster btol care jalan mamat nih"
kata aku dalam hati..
die siap cekak pinggang tengok cap die ngan muke tak puas hati..
rambut panjang ikat tocang lagi terkeluar dari helmet die..

maka berjalan lah die menuju ke arah cap die..
kete aku pon bergerak sedikit menghampiri kedudukan die..
sekali jeng jeng jeng..
baru aku perasan..

loh pompuan rupenye...
gile punye cun plak tuh..
muke ayu gile..tak gile ye ayu je hehe..
tapi jalan cam gangster..
adoiyai...
satu lagi bukti die pompuan ialah..
aku tau ah camne bentuk badan pomuan dari depan...
haha

so aku tersenyum kat die..
ade reply beb..ahaks suke
and aku terpikir..
kalau awek tu pakai tudung kan senang
tak de la tudung die terjatuh sebab dilindungi helmet..
and kan indah kalau wanita itu
memakai baju yang baik dan tidak lah
jeans dan baju ketat sebagaimana keadaan die tadi..

anyway aku gembira sebab die tak ilang topi die
and kalau die bace blog aku..
aku harap die terbuka hati satu masa nanti untuk menjadi
lebih baik dari sekarang

cayalah awek..
lu memang cun haha..
and ko mmg cool sebab senyum balik kat aku walaupon aku tak pakai kereta BmW 7 series..
haha

No comments:

Post a Comment