Search This Blog

Saturday, July 4, 2009

perlu ke wat gitu

salamz...

setiausaha...satu pekerjaan yang jarang diberikan kepada kaum lelaki kan...
english siket ah..org kate P.A keje die.pembantu peribadi la kan.

tapi kenape ek..bile sebut pasal P.A...secara kebiasaannya jawatan ini akan disandang oleh kaum wanita...adakah kerana kaum lelaki tidak teliti dalam membuat kerja...ade je yang ok kan..

kalo diberikan alasan ini adalah tugas yang sesuai dengan wanita...eh orang pompuan pon dah mule jadi polis...org pompuan pon dah mule jadi drebar bas dan teksi...orang pompuan pon dah ade yg nak jadi crocodile hunter...

ade je tugas yang sebaiknya dibuat oleh orang lelaki tapi kini dibuat oleh orang pompuan...yang nak jadi cam jantan(tomboy) pon banyak gak skrang nih..

tapi takpelah..kembali pada isu bilamana P.A disandang oleh org pompuan...

hehe nak halang memang susah dengan keadaan negara malaysia yg macam ni...

tapi PERLU KE seorang P.A wanita melembutkan suaranya bilamana berdepan dengan boss ataupon pegawai atasan yang lain..atau maybe dengan sesape saje rakan sekerja..(yang berlainan jantina lah ye)..

and PERLU KE seorang P.A wanita memakai baju yang "emmmm dahsyat"...kain belah lagi nampak betis you!!!

lagi...PERLU KE seorang P.A wanita memakai wangian yang "wahhh semerbak baunya..saya suke"....

atau..PERLU KE seorang P.A wanita menggunakan suara atau bunyian yang aku rasa leh menaikkan syahwat kaum yang berlainan jantina bila berkomunikasi...

aku nak jawab terus...TAK PERLU...hehe

and kepada yang berlainan jantina...

PERLU KE kite nak cakap begini kat P.A wanita yang berciri-ciri seperti di atas tadi.."geram aku tengok ko ni..dah la cantik,wangi pulak tu..eii tak tahan aku"

jawapan aku...sangat TAK PERLU

1 comment:

  1. salam.ustaz ni sara.ustaz datang lah balik.pls.saya rasa macm tak boleh hidup dgn ustaz herman.tak tahu lah kalau ustaz azrin tengok die ajar kiteorang mesti utaz nangis sebab kesian.

    ReplyDelete